Tygodnik Ciechanowski

Piątek, 18 października 2019

fot. materiał promocyjny
fot. materiał promocyjny

Promocja. Dlaczego warto pozycjonować swoją stronę internetową

27.09.2019 11:00:00

Prowadzisz internetowy biznes lub działasz w e-handlu? Jeśli tak, to z pewnością natrafiłeś kiedyś na pozycjonowanie stron internetowych. Na rynku działa kilkaset firm, które oferują tego rodzaju usługi. Warto jednak zaznaczyć, że nie należą one do najtańszych, są jednak warte swojej ceny.

 Dobrze zaplanowana i zrealizowana kampania SEO dostarcza klientom tysiące nowych odwiedzających, którzy zamieniają się w realnie wydawane pieniądze. Jeśli dalej nie jesteś przekonany to przeczytaj poniższy artykuł - znajdziesz w nim informacje, dlaczego warto pozycjonować stronę internetową. Oto 5 argumentów, które powinny Cię przekonać.Większy ruch na stronie

<
/div>
Prowadząc mały butik w galerii handlowej trudno coś sprzedać, jeśli nikt go nie odwiedza. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku sklepów internetowych, które również potrzebują gości, by móc sprzedawać swoje produkty i usługi. Dużą ich liczbę zapewni skuteczne pozycjonowanie strony internetowej, które jest doskonałym sposobem na zdobywanie organicznych przejść do strony. Dodatkowo na stronę trafiać będą tylko osoby zainteresowane ewentualnym zakupem, ponieważ znajdą się tam one przez wyszukiwanie fraz rynkowych oraz słów kluczowych - mocno związanych z prowadzonym biznesem.
Większa sprzedaż
Większy ruch na stronie internetowej to siłą rzeczy również większa sprzedaż. Wysokie pozycje w Google potrafią nawet kilka razy zwiększyć ilość produktów i usług, które sprzedaje firmowa strona. Warto więc zawalczyć o wysokie pozycje, ponieważ bycie tam po prostu się opłaca.
Długotrwałe efekty działań
Na efekty prowadzonych działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej trzeba poczekać, ale zdecydowanie warto. Skuteczne kampanie zapewnią nie tylko większą liczbę odwiedzających oraz większą sprzedaż, ale ich efekty utrzymują się dużo dłużej, niż w przypadku płatnych reklam. Ważne jednak jest, żeby cała strategia SEO była realizowana zgodnie z wytycznymi Google, czyli prowadzenie tak zwane White Hat SEO - tylko wtedy efekty będą długotrwałe, a witryna nie będzie narażona na  kary od Google.
Rozwiązanie tańsze niż Google Ads, czy też Facebook 
Dobrze wykonane działania związane z pozycjonowaniem strony są o wiele tańszym rozwiązaniem niż wykupywanie płatnych reklam. Dotyczy to szczególnie dłuższej perspektywy, w której koszt pozyskania jednego odwiedzającego może spaść nawet do absurdalnie niskiego poziomu - na przykład poniżej 1 grosza. Takie stawki są w zasadzie niemożliwe do uzyskania podczas prowadzenia kampanii w Google Ads, czy też Facebook Ads.
Zaufanie klientów - najważniejsza wartość w biznesie
Firma, której nazwa wyskakuje na szczycie listy wyszukiwań, jest automatycznie uznawana za branżowego lidera. W końcu nie trafiła na najlepszą pozycję przypadkowo. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwań pozwala zdobyć spore uznanie klientów, którzy chętniej zostawiają swoje pieniądze firmom, którym ufają, niż takim, do których nie czują zaufania. Warto o tym pamiętać!

autor: autor: Artykuł promocyjny.

Komentarze Internautów (0)dodaj komentarz

Na razie nikt nie skomentował tego artykułu, aby wziąć udział w dyskusji, należy dodać komentarz