Tygodnik Ciechanowski

Piątek, 21 września 2018

Już teraz zamów e-prenumeratę Tygodnika Ciechanowskiego. W e-prenumeracie taniej!
fot. Archiwum PSP Płońsk
fot. Archiwum PSP Płońsk

Podpalono dyskotekę

29.12.2008 14:40:47

W poniedziałek, 29 grudnia rano doszło do pożaru budynku w Radzikowie (gm. Czerwińsk), w którym odbywały się dyskoteki. Płońscy strażacy nie mają wątpliwości: było to podpalenie. Straty wstępnie oszacowano na ok. 150 tys. zł.

Jak twierdzi Andrzej Głowacki z płońskiej komendy straży pożarnej,  dym zauważono około godz. 7.00 rano. Budynek jest własnością Ochotniczej Straży Pożarnej. Ma 55 m długości i 9 m szerokości. Jest murowany, kryty eternitem. Część pomieszczeń wynajmował prywatny przedsiębiorca, który organizował w nich dyskoteki. Gdy przyjechali strażacy ochotnicy z Radzikowa, paliła się właśnie ta część. Gaszenie ognia, w co włączyły się także inne jednostki straży, trwało ok. 3 godzin.

Najmocniej ucierpiała sala, w której odbywały się dyskoteki. Ogień strawił meble, barek, iluminacje. Spłonęła też część pokrycia dachowego wraz z ociepleniem. Paliło się na powierzchni ok. 270 metrów kwadratowych. Straty oszacowano wstępnie na ok. 150 tys. zł, przy czym większość tej kwoty stanowi wyposażenie dyskoteki. Strażacy twierdzą, że przyczyną pożaru było ewidentne podpalenie.

TC nr 53 z 30 grudnia br.

 

autor: rom

Komentarze Internautów (17)dodaj komentarz

  • :((, 2008-12-29 17:59:36
    ;(
    co za idiota..;( ;/
  • A., 2008-12-29 19:58:37
    a
    O nie !! :/ imperium spalone
  • Diesel Wyszogród, 2008-12-29 21:12:20
    To nie podpalenie
    raczej logiczne ze to od instalacji-juz nie raz tam siadała-wywalało bezpieczniki bo przeciazenia były-az cos nie wytrzymało.... Bo nie sądze zeby sie komus chciało podpalac i to jeszcze o 7 rano.....
  • Kibol, 2008-12-29 22:51:47
    Nagroda
    Nagroda dla tego co mi ich dostarczy...
  • :((((, 2008-12-30 11:24:31
    :(
    Tyle ludzi się tam bawiło i szykowało na sylwestra :( a ktoś to po prostu zepsuł.....
  • ask, 2008-12-30 11:35:37
    :)
    instalacja !!! Proszę cie ! Heh ! Jaka ochrona taka dyskoteka ! BYŁA !
  • p, 2008-12-30 14:52:23
    uuuu
    trzeba było hose i techno puuszczac bo teraz dzieci tylko diskopolo słuchaja
  • miś puchatek, 2008-12-30 16:43:36
    ....
    idiota, nie idiota ale imperium spalone.Szkoda bo dobre tam przeżyłem melanże.Czy to od instalacji to teraz sie już nie dowiesz.Trzeba pamiętać tylko o tym,że konkurencja nie śpi!Nigdy nie wiadomo kto to mógł zrobić...
  • benzyna!!, 2008-12-30 17:22:29
    a
    to pewne że to podpalenie i podobno już są jacyś podejrzani!
  • kkhnjl, 2008-12-30 17:41:32
    ....
    tylko gdzie my teraz będziemy jeździć?
  • MAX, 2008-12-30 18:07:12
    PODPALENIE
    Na 3000% podpalenie na miejscu znaleziono 30 L banke po paliwie więc nie instalacja itp. Szkoda dyski troche sie tam przezylo, ale wrazenia zawsze pozytywne...
  • agata, 2008-12-30 18:10:13
    !!!!
    Ktos niespełna rozumu to zrobił!!!! jak komus sie tam nie podobało to mógł tam nie jeżdzic a nie zepsuc innym miejsce dobrej zabawy... kretyństwo. tylko gdzie teraz sie na sylwesra wybrać???!?!?!
  • pawćio, 2008-12-30 18:58:33
    podpalenie
    fajnie tam było szkoda troszke ale co zrobic komus widocznie nie podobało sie głowe se mogł podpalic a nie czyjes mienie
  • Madzia1889, 2009-01-02 11:32:02
    SzKoDa :(
    popieram popieram!!! Jak się komuś nie podobało to mógł sobie pojechać gdzie indziej. Może mało atrakcji tu miał bo jacy byli ochroniarze tacy byli ale przynajmiej tu nie zabijali!!! Fajnie tam było! Człowiek mógł się wybawić i poznać dużo ciekawych ludzi! Mam nadzieję że ją szybko odnowią i znów będzie można fajnie się pobawić
  • Wierna, 2009-01-06 12:56:17
    wstyd&zazdrośc
    wiele osób które bawiło się w tej dyskotece boi przyznać się do tego.... Czemu?.... bo znajomi wyśmiali by ich.... a dlaczgo?.... bo oni uważają się za cool bo jeżdżą tam gdzie puszczają techno... a gdzie zaczynali?..... w Radzikowie Każdy ma inny gust....
  • Boski roman, 2009-01-17 13:25:17
    ewolucja
    to na bank nie chodziło o klimat tylko o muzyke i dzieci bawiace sie przy discopolo jak byscie byli nadazali za ewolucja i postepem kulturalnym w tym kraju to by nigdy do takiego incydentu nie doszło!!!!
  • orlow, 2009-03-07 21:22:38
    radzikejszyn
    pozostało jeżdzić na navare w juliszewie